wtorek, 28 maja 2013

Jak wyglądają gdy nie grają?

Zastanawialiście się jak wyglądają gwiazdy gdy nie są ucharakteryzowane na Violettę lub Maxiego?
Ja też- więc poszperałam na Facebooku-u (aczkolwiek prawdziwsze info dot. gwiazd znajdziecie na Twitterze) i patrzcie co znalazłam:


Tak- to zdjęcie również zrujnowało mi życie. Oto Pablo Espinosa- czyli Tomas
oraz Mercedes Lambre- czyli Ludmiła. Chyba wolę go ogolonego :P


Candelaria Molfese- Kami
Czyżby Lodovica Comello-Francesca była po kolejnej
sesji zdjęciowej? (jest modelką) 




Oto Facundo Gambande-Maxi ze swoim psem
Co prawda Martina Stoessel nie ma facebooka, ale znalazłam
zdjęcie z Bridgit Mendler. Ale halo! Co Bridgit robi
w Argentynie? Dowiemy się w drugim sezonie
Violetty, gdzie aktorka z POWODZENIA CHARLIE zagra w odcinku
specjalnym!
A oto nasz przystojniak- Jorge Blanco-Leon!
...i sympatyczna twarz Angie! Czyli Clary Alonso!
Musiałam dać to zdjęcie! W końcu- Diego Ramosa- czyli taty Violetty codziennie 
nie widzimy w takim stanie! (Ale w tej samej koszuli przez cały czas :D
Były też zdjęcia bez... ale wole ich nie dawać ;) )

A może Ty też znalazłaś jakieś ciekawe zdjęcia? Chętnie je zobaczę (chociaż chyba nic nie przebije Tomasa z brodą ;P )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz